torsdag 23 juni 2011

om mig

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: Nej 
Träffat någon som förändrat ditt liv: japp
Fått reda på att någon har pratat om dig: hahaha ja?
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: nope
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åkte till kalmar, bodde på hotell med familjen och gick ut och käkade, dagen efter blev det en tur till ölands djurpark.
Vilken tid vaknade du idag: 07:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov?
Någonting som du längtar till: att börja jobba :) 
Senaste gången du träffade din pappa: i söndags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: just nu är jag rätt nöjd med mitt liv faktiskt :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajjemän
Vad gör dig irriterad just nu: ooh mycket ;)
Långt eller kort: Långt, eller va snackar vi om nu?
Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon? 

DIN FÖRSTA:

Operation: har aldrig opererats 
Piercing: öronen, läppen, tungan
Tatuering: typ nederdelen av magen, en minnestattoo till min bror
Bästa vän: mamma och pappa!
Sport: sport? vad är de?
Husdjur: katt och vovve
Vaccination du minns: stelkrampen i typ 3an tror jag
Förälskelse: usch sånt gillar inte jag, man ska inte kolla bakåt ;)
Alkohol du drack: öl tror jag

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: beror ju på vad man är sugen på just då :)
Kortare eller längre: längre än mig iallafall :P
Romantisk eller spontan: lite av varje :)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar