torsdag 9 juni 2011

9 januari

Godmorgon på er :) I förrgår när vi var iväg och handlade fick jag sms ifrån en kompis om jag ville ha en lägenhet i Båstad och JAA det vill jag såklart. Så ringde och pratade med tjejen som har lägenheten och ja nu är den min om ja vill ha den och JA det vill jag ju haha. Ska ner och kolla på den ikväll, men enligt både min kompis och hon som har lägenheten så ska den vara fin så tror inte att där kommer va några större problem. Man får ju tänka på Ellie nu när man letar lägenhet. Men den låter jätte bra iallafall, marklägenhet med uteplats dessutom, skönt! Plus att tvättmaskin och torktumlare fanns i lägenheten så man kan tvätta när man vill och slipper boka tvätt tid och springa mellan lägenheten och tvättstugan med Ellie på ena armen och tvätten i den andra ;)

Igår vart vi på lillasysters skola och kollade när hennes klass sjöng, jätte duktiga va dom som vanligt :) Sen blev det picnik och brännboll i brunnsparken. Mysigt kan man tycka om man hade sluppit visst sällskap. Sen ska ju alllllllla ungar på och peta på Ellie också och dom som känner min lilla sessa vet att hon kan va blyg emellanåt så ja behöver jag förklara?! haha.

Idag ska vi ner och kolla när lillasyster har termins avslutning på tennisen :D hon är faktiskt riktigt grym på tennis :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar