söndag 5 juni 2011

5 juni

helgen har vi spenderat hos morfar (min pappa) har varit en jätte mysig helg. fredagen grillade vi och drack lite vin och sen på lördagen åkte vi till hans farbror för att dom skulle få träffa lilla Ellie! Sen blev det bara hem och ta de lugnt grilla lite och sånt. Och i helgen har jag testat 5 saker som jag aldrig smakat förr: -hjortkorv, renkorv, älgkorv, vildsvinskorv och rökt ål. Ålen va godast ;) korven smaka väl ungefär som vilken annan korv som helst tycker jag, var inte så stor skillnad faktiskt.

Fick låna med mig pappas videokamera så nu kan jag filma Ellie och hennes utveckling :) skit kul att ha senare när hon blir större ju :D <3

Och idag avslutade vi helgen med att åka till Ellies pappa, skit kul hade vi! vi va borta hos hennes farmor och farfar en runda så fick hon träffa sin söta kusin också :) Härlig dag har det varit!

Nu sitter jag mest och gör ingenting medans lilla Ellie sover :) blir nog snart sängen för min del också för är ganska trött idag!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar