tisdag 31 maj 2011

go förmiddag :)

sitter och dricker lite kaffe medans Ellie vilar förmiddag. kan ju berätta lite om helgen?!

vi hade de hel mysigt hos Ellies pappa som vanligt, älskar att se dom två ihop, så jäkla söta :)

Lördagen blev dock lite stressig haha, L hade sagt att vi skulle åka ifrån henne vid 12 tiden och jag kom hem vid 10 tiden ungefär så ringde till J och sa att jag bara skulle ta en snabb dusch och sen komma direkt, hon bara "men du behöver inte stressa för vi åker inte förrän 1 ändå" så jag hann göra mig iordning hemma också, skönt det så slapp man dra med alla grejer till dom. När jag sen kom till L och Z så var dom ju inte på lååånga vägar klara haha så vi började förfesta hemma hos dom medans alla gjorde sig klart. Lite stolt att jag va klar först av alla, jag brukar annars va klar sist ;) men ja vad kan klockan ha varit när vi åkte ifrån dom? kanske 3-4 nångång?! Nere i hässleholm var de ju riktigt mycket folk och en massa fina bilar får jag ju erkänna (fast att jag inte är ett dugg intresserad utav bilar :p) Vi stannar till för pissepaus osså hoppar J och B upp och sätter sig på taket på bilen, det gick bra en bit sen kom polisen och sa åt dom att hoppa ner, ja det gjorde dom också tills han hade kört förbi sen flög dom upp igen haha. Tredje gången när SAMMA polis säger till dom så får alla i bilen böter utom jag :) för jag satt ju i bilen, med bältet på *duktig flicka* :) haha.

Men iallafall vi bara åkte rundor en massa, drack och träffade en massa trevligt folk både känt och okänt! Roligt att folk faktiskt håller sams på såna ställen och att det inte blir en massa bråk, vad jag vet var det inget bråk där under kvällen iallafall :)

När vi sen åkte hem så gick toppackningen på bilen mitt ute i INGENSTANS hehe, så där satt vi och såg glada ut och nyktrade till, tills en kompis till L och Z kom och plockade upp oss, han tryckte in 7 extra passagerare i sin lilla mini bil, vet inte va det va för bil, men ja den kändes extremt liten med så mycket folk i iallafall. Väl hemma hos L och Z så kan jag säga att det aldrig varit så gott att få lägga sig på kudden och bara somna diiiirekt!

Vaknade pigg och utvilad kl 8 på morgonen utan bakfylla, det är SÅ en kväll ute ska va, hel nöjd är jag och vi hade jätte trevligt och kul!

Hoppas min nya dator kommer idag, trodde jag skulle få lapp hem redan igår om att jag kunde hämta ut den, men då bör den komma idag, en söt liten rosa mini laptop :) min andra bara krånglade hela tiden ju och va full med virus typ, så när laddaren gick sönder för andra gången tyckte jag det var nog haha, men måste ändå fixa en laddare till den så att jag får ut bilderna från förlossningen iallafall, dom bilderna är dom viktigaste tycker jag!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar