torsdag 5 maj 2011

ny start - ny blogg

Hej på er!

Har valt att göra en ny blogg nu, börjar man om på nytt med det mesta så kan man lika gärna göra det med bloggen också, inte sant?!

Idag blir en rätt lugn dag för vår del, sitter och dricker lite kaffe nu och ska börja göra mig iordning lite och senare ska jag ner till Bvc med Ellinor för vägning och så, sen blir det nog att åka och handla lite. Annars har vi inte så mycket planer för dagen ännu faktiskt. Får väl se senare vad som händer.

Imorgon ska vi iallafall åka hem till min pappa, vi ska va där över helgen tänkte jag. Vi ska också till Ellies pappa en runda, umgås och planera inför dopet! På tal om det så skulle jag ringa och kolla efter lediga tider och sånt, så vi hörs senare!

kramkram/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar