torsdag 26 maj 2011

blivit så tråkigt

det har blivit så tråkigt att blogga, därför de är så dålig uppdatering här. Men ja, denna veckan har gått rätt fort känns de som, känns fortfarande som tisdag osså är de redan torsdag :O

Igår var jag och Ellie och kollade på en så kallad "lägenhet", pratade med hon som har den och hon kallade det en tvåa med kök. Jag skulle kalla det en källare som dom tryckt in en spis i, så nej tack! haha. hann inte mer än in i källaren så höll jag på att börja asgarva, får man ens hyra ut sånt?! Jaja.

Helgen kommer bli awesome :) fredag ska vi till Ellies pappa och busa. Sen lördag ska jag till Louise, vi är några stycken som ska åka på cruising i hässleholm, ska blir riktigt kul. känner mig redan taggad faktiskt haha. Lite roligare än att gå ut bara för supandets skull tycker jag osså ska de bli roligt att komma ut lite. Lilla Ellie ska va med mormor och moster och ha mys, fast hon lär väl sova hela tiden när dom passar henne som vanligt hehe. Hon har börjat bli lite mer mammig nu, så känns lite sisådär att åka ifrån henne, men vet ju att hon har det bra hos mamma, så behöver ju inte oroa mig iallafall!

Idag måste jag kolla över vad jag ska ha för kläder på lördag osså ska jag ner till systemet och handla lite dricka. Välling och blöjor ska också handlas hem.

har ju börjat ge Ellie lite grönsakspurer nu, först blev de majs och nu har hon också fått morötter, fast majsen var nog favoriten för den gapade hon efter mer med, de gör hon inte direkt med morötterna haha. Nästa vecka ska hon nog få testa med lite fisk i också tänkte jag. Skönt nu när man kan börja ge henne lite sånt också, än så länge är de ju bara på lunchen hon får de, sen kunde jag ge henne lite gröt också på morgonen om jag ville, men hon är ju hungrig på morgonen när hon vaknar och då är hon inte alls pigg på att äta gröt från en sked har jag märkt utan då är de flaskan som gäller tydligen hehe, så får nog vänta ett tag till med det. Hon kan få lite på kvällen istället :)

kramkram



kladdigt men gott!

"ge mig skeden"

busar med Nova

bästisarna

klaaaaaadd! hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar