måndag 16 maj 2011

Dag 07 - Min bästa vän

Mina föräldrar är ju helt klart mina bästa vänner. Men utöver dom är också Ellies pappa en av mina bästa vänner :)

Sen har vi Louise som är den som verkligen visat att hon är en bästa vän. Hon har stöttat mig rätt mycket i graviditeten faktiskt och även nu efteråt när lilla Ellie har kommit. Hon är en sån vän som man kan prata om precis allt med. Om Charlie, om mamma rollen, roliga som tråkiga grejer osv. Hon dömer aldrig utan förstår oftast precis hur man känner faktiskt och det är riktigt skönt! Det gick några år då vi inte hade så mycket kontakt men när vi väl tog upp den igen så kändes det som att dom där åren utan kontakt inte ens existerade. Såna vänner är riktiga vänner! Så Louise du får nomineringen "Min bästa vän" :) Älskar dig gumman och din lilla Novis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar