tisdag 10 maj 2011

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott :) Det har iallafall vi, vaknade av att lilla Ellie hade snurrat sig ner till mina ben i sängen imorse, så nu är det dags för henne att hoppa över till sin egen säng så hon inte trillar ur sängen. Tror inte det kommer bli några problem eftersom hon varje gång mamma passat henne har sovit själv i sin vagn ju, det är bara jag som tycker det är mysigare när hon sover hos mig haha.

Idag blir nog en rätt lugn dag skulle jag tro, håller på att tvätta sängkläder, när det är så fint väder så torkar de ju snabbt i solen :)

Upptäckte igår kväll att någon har bytat login på mitt youtube konto och jag kan ju ganska fort lista ut vem eftersom det bara va en person som visste min kod. Men vem orkar bry sig? Det är ju bara gör ett nytt om jag nu ens bryr mig om att göra ett, hoppas Du får användning för det :) Kan ju sitta och kommentera dina egna uppladdningar som du brukar göra eller nåt :)

Jag och Ellie ska passa på att ta en runda i solen sen, får se om vi tar lång rundan eller om vi går en lite mindre! Kan undra hur lång "långrundan" är, tar ungefär en timme att gå om man går raskt!

Vi skulle egentligen åkt till Ängelholm till fina Frida imorron men så fick hon hoppa in och jobba så vi får hitta en annan dag som passar, saknar henne massor iallafall och vill bara krama på henne sådär jätte mycket <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar