torsdag 12 maj 2011

Dag 03 - Mina föräldrar

Ja vad ska jag skriva? Jag älskar min föräldrar, dom är bäst helt enkelt. Båda två finns alltid där för både mig och min dotter! Dom är inte bara föräldrar utan också mina bästa vänner. Finns inga människor som ställer upp så mycket som dom gör och som älskar mig trots att jag inte alltid gör rätt och trots att jag är envis och lat ibland. Dom försöker rätta mig när jag gör fel, men begär aldrig att jag ska vara något annat än den jag är.

Min mamma jobbar just nu inom lokalvården, i vanliga fall inom äldreomsorgen. Men det har hon tagit en paus ifrån. Hon har väl inte så mycket fritidsintresse mer än vi barn.

Och min pappa har eget företag (plåtslageri). Och hans intressen är jakt och fiske och nu även att pyssla i skogen som han köpt tillsammans med sin kusin (som han även har företaget ihop med).

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mina föräldrar här för jag vill inte lägga ut dom i bloggen. Dom är underbara människor helt enkelt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar