onsdag 11 maj 2011

Dag 02 - Min kärlek

Min kärlek....min dotter är den stora kärleken i mitt liv. Finns inget som är så rent, starkt och vackert som kärleken till sitt barn. För henne kommer jag göra allt. Alla andra föräldrar där ute vet precis vad jag pratar om. Finns inget som är viktigare i ens liv än ens barn. Jag skulle kunna skriva ett super långt inlägg om hur mycket jag älskar henne och om hur mycket hon betyder för mig. Hur hon vänt hela mitt liv och hur hon blivit det starkaste ljuset i mitt liv. Men känner inte riktigt att jag behöver bekräfta det här i bloggen. Jag är bara så sjukt glad och sjukt tacksam för att hon är en del utav mitt liv!

Vad gäller annan kärlek, ja vad ska jag säga? Jag är inte riktigt intresserad utav nån annan kärlek i mitt liv just nu. Eller jo klart att det är mysigt att vara kär, att ha någon att göra det där lilla extra för, att bry sig om och någon som undrar vart man är på kvällen om man inte skulle komma hem i tid. Men just nu, känner jag att jag hellre fokuserar på min dotter. Kärlek tar tid och jag vill ge all min tid till Ellie! Visst finns det någon som ligger mig varmare om hjärtat än andra och som känns väldigt speciell för mig, men jag vet inte riktigt om det är kärlek?! Och har jag lust att ta reda på det eller vill jag helt enkelt bara vara? Jag är lycklig som det är just nu!

Ja nåt mer har jag nog inte att skriva om kärlek just nu :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar