torsdag 5 maj 2011

snart..

Ringde till kyrkan innan eller ja pastorsexpeditionen heter de väl, bara för att upptäcka att dom har öppet alla dagar utom torsdagar, min vanliga tur antar jag :) så får ringa imorgon istället helt enkelt.

Dags att klä på lillskruttan lite varmare kläder och sen ner till bvc ju. Får vi se om hon gått upp något nu, sist vägde hon exakt 6kg :) liten börjar bli lite mindre liten ;) <3

Ska försöka uppdatera ordentligt när vi kommer hem, men det är ju upp till Ellie om hon är på humör att låta mig göra något eller om hon vill ha all uppmärksamheten hehe.

kramkram

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Blev så glad när jag kikade in på din sida på fb, vi som förlorat ett syskon. Jag känner igen mig. 2 maj 2010 förlorade jag min lillebror, han tog inte sitt liv, utan hans hjärta stannade, men det var mycket pgr av droger med mera som gjorde att han gick bort..
    5 dagar innan min bror gick bort så fick jag en underbar liten dotter, det har varit en kapm att pendla mellan lycka och sorg.. Gå gärna in och läs på min blgg...
    Grattis till din tös,
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kan du inte byta stil på texten? Den är rätt jobbig att läsa ^^

    SvaraRadera