tisdag 10 maj 2011

Dag 01 – Presentera mig själv

Ja som ni ser har jag kört igång nån slags lista nu, där man ska skriva om 30 olika saker i 30 dagar, får la se hur många dagar jag håller det ;) Nu kör vi igång med Presentationen iallafall :)

Emelie heter jag iallafall som jag hoppas att ni redan vet :P Föddes på Halmstads BB den 13 juli 1987 så blir med andra ord 24 i år, hjälp va gammalt det lät :O Bor i "fina" Båstad just nu med min mamma, hennes kille, mina syskon och min underbara lilla dotter som föddes den 16 januari i år även hon på Halmstads BB, inom en inte allt för lång framtid flyttar jag och lilla Ellie till "roliga" Förslöv! Umgås gärna med mina fina vänner, shoppar, fikar och allmänt njuter av livet. Funderar på att kanske börja plugga igen, men vet faktiskt inte riktigt vad jag är intresserad utav att plugga för något?! Förut ville jag alltid bli behandlingsassistent, men det är inget som jag känner att jag skulle orka med varenda dag så försöker komma på något som jag faktiskt kan tycka är roligt! Håller just nu på att plugga till körkortet och det ska bli riktigt skönt när det är klart, kunna göra en hel massa mer än vad man kan nu när man är så beroende utav att andra måste köra en osv. Tycker de är extremt tråkigt faktiskt att presentera sig själv så denna lilla mini presentationen får duga :P


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar